Intervjun avklarad!

Igår var jag alltså iväg på anställningsintervju. De gick ändå helt okej. Allt föll sig ganska naturligt när jag väl var där!

Rekryteraren tog själv upp sjukskrivning när jag berättade om att jag varit mycket sjuk sedan i januari pga ryggskadan och blodproppar i ben och lungor och att min 5mån projektanställning inte blev vad vi förväntat oss. Fast såhär i efterhand hade jag inte svarat riktigt likadant på alla frågor...

De var verkligen en total grillning..
Så fort jag sa något så fick jag en följdfråga. Exempelvis vad är ett bra samarbete enligt dig och när jag svarat säger hon kan du ge något exempel. Hur menar du med dehär? Kan du motivera dehär? Ja så fort jag gett ett svar kom någon fråga. Har du haft en konflikt med någon nån gång? Kan du ge ett exempel. Hur och vad gjorde du för att lösa situationen. Du säger att du är envis och att du behöver övertygas med kunskap eller fakta, kan du ge exempel på en sådan situation, finns det något exempel där du använt dig av detta? Osv osv.

Är helt slut i huvudet och kroppen även idag, nattens sömn var inte överdrivet bra. Minns inte exakt allt vad vi pratade om då jag drabbats av en blackout.

Men överlag gick de bra. Jag svarade på alla frågor ärligt och så bra jag kunde! Vad mer kunde jag göra?!

Nu är de "bara" 2-3 veckor innan jag får något svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0