Notering i journalen

Var in och kollade journalen igår och såg att neurologen på Sahlgrenska som jag träffade i mars hade skrivit in en notering. De var ju på tiden! De han skrev var kort och gott att han inte sett något avvikande neurologisk i de tester som gjorts. Det var alltså en SEP och en MEP som jag fick göra på Sahlgrenska. Och de var normala. Han skickade ett svar tillbaka till min läkare på vårdcentralen med den infon och att de tog ur mig ur kösystemet och avskrev mig som patient hos dem.

Det läkarbesöket är nog det jag blev mest lurad under och är det besöket jag känner mest besvikelse över. Han var så förtroendegivande, sa att jag skulle få göra så mycket nya undersökningar och komma i kontakt med andra speciallister. Men De blev alltså inget med de! De gjordes enbart den neurologiska utredningen och sedan var de färdiga.

Men jaja, inget att göra åt det även om de är kasst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0