PK- värdet stabilt

YES! Sådär lagom till att jag förhoppningsvis ska sluta med Waranet så har PK-värdet nått ett stabilt värde. Det senaste värdet låg på 2.5 om jag inte minns helt fel och de är runt 2.5 - 2.8 som jag legat senaste 3 gångerna.

Jag skrev ju i senaste inlägget att jag skulle ringa AK-mottagningen för att höra om mitt halvårsbesök. Det besked jag fick var att jag fanns med på en kallelselista för preliminärt i januari. Men hon förvarnade mig om att de låg lite efter, så de kunde dröja till i februari. Det verkar det också göra, för någon kallelse till något besök har jag inte fått ännu.

Den 7/2 är det dags att lämna nästa prov, det finns vissa faktorer som skulle kunna påverka att värdet ligger högt vid det tillfället. Jag har nämligen fått två nya mediciner varav den ena påverkar koagulationen. Mer om detta i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0