Har tappat räkningen...

Nu har jag varit dålig och inlagd på sjukhus.. igen!!! 
 
Jag har tappat räkningen över hur många gånger det är nu, bara under detta år är det alldeles för många.. Att sjukhuset är mitt andra hem stämmer tyvärr alldeles för väl.. Jag känner en viss oro över den negativa utvecklingen där en skada/sjukdom avlöser den andra, utan hänsyn till vila och återhämtning. Känslan av att vara frisk blir allt mer avlägsen och jag kan i dagsläget nästan inte ens minnas hur det var. 
 
Det finns såkart dagar som är bättre och sämre, dagar när jag faktiskt kan leva ut den person jag är, den som finns inuti kroppens skal. Men de negativa och mörkare dagarna blir allt fler sett ur dagens läge. Jag får allt mindre utrymme att ge uttryck för mig själv.
 
Som vanligt när jag varit inaktiv här på bloggen händer det en massa saker i mitt liv. Jag ska försöka sammanfatta allt som hänt sedan sist och hoppas att det inte blir allt för rörigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0