Nordliga breddgrader

Vi har haft en härligt tid i norr. Mycket skoter, sol och pimpelfiske. Så himla roligt och mysigt. Har bättrat på min solbränna betydligt så är inte längre likblek som man blir efter att ha varit inomhus i 7 månader.

Tycker det har gått hyfsat okej med smärtan. Visst protesterar kroppen och då framförallt nacken, men vad sjutton. De kan inte bli mycket värre än det är nu, jag är ju redan förlamad så att behöver jag ju inte oroa mig för. Jag känner att jag för tillfället kan göra saker och fortfarande ha kontroll över smärtan med hjälp av mina vid behovsmediciner.

Det var rätt kul att se människors reaktion när vi åkte omkring med en rullstol på fjället. Men jag är lite av en "regelbrytare" när det kommer till vad man kan och inte kan göra som rullstolsbrukare och förlamad. Det är alltid lika roligt att se hur de reagerar. Dessutom att behöva tänka utanför boxen gör att utmaningarna blir mycket roligare att lösa. Man kan så mycket mer än men tror!

Nu väntar en kopp te, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0